5.0
gebaseerd op 13 reviews

Was eerste keer dat ik een Signature Brow Lift liet doen, en ik ben heel tevreden.
Zal zeker niet de laatste keer zijn!
Sarah is ook heel vriendelijk en heel bedreven.
Dankjewel!!

Anya - ongeveer 2 maanden geleden

De behandeling zelf was heel professioneel en ontspannen. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd hygiënisch en zorgvuldig gewerkt. Ik voelde me meteen op mijn gemak.
Ik ga zeker terug! 😍

Daniëlle - 4 maanden geleden

Heel vriendelijk persoon
Leuke babbel gehad
En heel blij met mijn gelnagels 🥰

Kimberley - 6 maanden geleden
Elise - 7 maanden geleden

Super tevreden van de lashlift en brow lamination!!
Krijg alleen maar positieve reactie. Top gedaan 👍

Sofie - 8 maanden geleden

Mooi werk. Aangenaam welkom en leuke babbel

lisa - 11 maanden geleden

Vriendelijke dame. Aangename en rustige sfeer

Nelia - 12 maanden geleden

Hele lieve vrouw. Die weet wat ze doet.
Tevreden klant/ resultaat.

Yentl - ongeveer een jaar geleden
laja - ongeveer een jaar geleden

Heel tevreden van Sarah, doet en neemt de tijd voor haar klanten.

Conny - ongeveer een jaar geleden