Was eerste keer dat ik een Signature Brow Lift liet doen, en ik ben heel tevreden.
Zal zeker niet de laatste keer zijn!
Sarah is ook heel vriendelijk en heel bedreven.
Dankjewel!!
De behandeling zelf was heel professioneel en ontspannen. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd hygiënisch en zorgvuldig gewerkt. Ik voelde me meteen op mijn gemak.
Ik ga zeker terug! 😍
Heel vriendelijk persoon
Leuke babbel gehad
En heel blij met mijn gelnagels 🥰
Super tevreden van de lashlift en brow lamination!!
Krijg alleen maar positieve reactie. Top gedaan 👍
Mooi werk. Aangenaam welkom en leuke babbel
Vriendelijke dame. Aangename en rustige sfeer
Hele lieve vrouw. Die weet wat ze doet.
Tevreden klant/ resultaat.
Heel tevreden van Sarah, doet en neemt de tijd voor haar klanten.